Signalhorn ur funktion (Opel Astra kombi 2006)
2 posters
:: Tips & Tricks :: Tips & Tricks
Sida 1 av 1
Signalhorn ur funktion (Opel Astra kombi 2006)
Hej!
Jag har ett problem på min Opel Astra 2006 och det är att signalhornet inte fungerar eller ja det har fungerat 2ggr sen inte så glapp eller totalt haveri ingen aning. Googlat en massa kring detta och får upp lite olika svar bland annat att "fungerar inte vänster bakdörr att låsa så är det samma fel som tutan" osv. Jag blir inte klok på detta problem.
Någon vänlig själ som vet vad det kan vara eller har haft eller har samma problem på sin Astra??
Ps. Hade bilen inne på en såkallad "kampanj" på Opel där det byttes ett bläck som hade orsakat en del fel på signalhornet men tyvärr så va det inte det på våran Ds.
//Robin
Jag har ett problem på min Opel Astra 2006 och det är att signalhornet inte fungerar eller ja det har fungerat 2ggr sen inte så glapp eller totalt haveri ingen aning. Googlat en massa kring detta och får upp lite olika svar bland annat att "fungerar inte vänster bakdörr att låsa så är det samma fel som tutan" osv. Jag blir inte klok på detta problem.
Någon vänlig själ som vet vad det kan vara eller har haft eller har samma problem på sin Astra??
Ps. Hade bilen inne på en såkallad "kampanj" på Opel där det byttes ett bläck som hade orsakat en del fel på signalhornet men tyvärr så va det inte det på våran Ds.
//Robin
Robin_79- Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 12-09-11
Sv: Signalhorn ur funktion (Opel Astra kombi 2006)
Robin_79 skrev:Hej!
//Robin
inte den mest aktiva Forumet att skriva i..
Jag skulle rekomendera du söker lite i ett brittiskt forum där ASTRA modellen är rittigt stor, Du kommer säkert hitta personer som har liknande problem.
http://www.astraownersclub.com/vb/
Sen så undrar jag vilken av signalhornen som inte låter? har för mig det ska sitta 2 st på bilen.
har du problem med att låsa dörren också eller jag förstod inte riktigt detta."fungerar inte vänster bakdörr att låsa så är det samma fel som tutan"
Annars kan du adda mig på msn, ifall du är lite av ett fan till opel bilar. Har en astra kombi själv och en cupe.
MSN:mullcom@gmail.com
:: Tips & Tricks :: Tips & Tricks
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet