Ljudbygge i GSI:n
4 posters
Ljudbygge i GSI:n
Bilstereo bygget har startat på allvar..
Köpt 2 såna här
Riktiga old school dräpare
Ska drivas av ett Soundstream Rubicom 1002
Baslådan kom här om dagen..... riktigt dåligt underjobb och väldigt gropig i lacken ..... men den var ju gratis!!! :p
Passade inte riktigt bra. Tyckte den blev för låg!!! Då höjjer vi den
Ojojoj mycket jobb o spackel blir det för att få finnish på denna skapelse :rolleyes:
Ramlade även över lite grejer här om dagen Tänkte att jag kunde ju ha ena Kenwood steget till framsystemet (tills jag hittar ett Rubicon 502)
KAC-719
KAC-748 ( såg förjävligt ut så jag lackade på det lite :p )
SPL 12
Nånting så här tror jag det blir :rolleyes:
Bygger en skiva strax under stegen som döljer kablarna tror jag.
Får väl duga till att börja med.... lär väl bygga om i framtiden när man fått "blodad tand" och ska ha värre grejer
Måste bara komma på vad jag ska göra med hålet i mitten :confused: där förra ägaren hade sin NOS tub
Också klart med framsystem o HU
Blev en gammal Alpine CDA-7893R
Och ett JL Audio XR650-CSi Kit
Hoppas det kommer att låta okej :o
Köpt 2 såna här
Riktiga old school dräpare
Ska drivas av ett Soundstream Rubicom 1002
Baslådan kom här om dagen..... riktigt dåligt underjobb och väldigt gropig i lacken ..... men den var ju gratis!!! :p
Passade inte riktigt bra. Tyckte den blev för låg!!! Då höjjer vi den
Ojojoj mycket jobb o spackel blir det för att få finnish på denna skapelse :rolleyes:
Ramlade även över lite grejer här om dagen Tänkte att jag kunde ju ha ena Kenwood steget till framsystemet (tills jag hittar ett Rubicon 502)
KAC-719
KAC-748 ( såg förjävligt ut så jag lackade på det lite :p )
SPL 12
Nånting så här tror jag det blir :rolleyes:
Bygger en skiva strax under stegen som döljer kablarna tror jag.
Får väl duga till att börja med.... lär väl bygga om i framtiden när man fått "blodad tand" och ska ha värre grejer
Måste bara komma på vad jag ska göra med hålet i mitten :confused: där förra ägaren hade sin NOS tub
Också klart med framsystem o HU
Blev en gammal Alpine CDA-7893R
Och ett JL Audio XR650-CSi Kit
Hoppas det kommer att låta okej :o
Sv: Ljudbygge i GSI:n
Har idag sågat till skivan som ska dölja kablaget.
Ska borra hål där kablarna ska komma upp och sen ska den lackas vit som baslådan
Nu nåste jag bara bestämma vilket Kenwood steg som ska användas till frontarna!!
Blir det KAC-719..... 2 kanals steget eller
KAC-748 fyrkanals steget??? Jag har ju som sagt båda liggandes
Vad tycker ni??
Anledningen till att jag måste välja nu är att det ska borras hål genom täckskivan som ska ligga strax under stegen. Och eftersom stegen är olika så hamnar kablarna anorlunda.
Ska borra hål där kablarna ska komma upp och sen ska den lackas vit som baslådan
Nu nåste jag bara bestämma vilket Kenwood steg som ska användas till frontarna!!
Blir det KAC-719..... 2 kanals steget eller
KAC-748 fyrkanals steget??? Jag har ju som sagt båda liggandes
Vad tycker ni??
Anledningen till att jag måste välja nu är att det ska borras hål genom täckskivan som ska ligga strax under stegen. Och eftersom stegen är olika så hamnar kablarna anorlunda.
Helt Galet allså..
vet inte vad man ska säga men kör på bara :P
PS: Plantera en sådan där rörlig blomma på hålet :P
vet inte vad man ska säga men kör på bara :P
PS: Plantera en sådan där rörlig blomma på hålet :P
Var o köpte mig en begad Soundstream Powerplant och en massa ström o jordkablar :p
Värsting montering (skall ju ändå inte synas :rolleyes: )
Har snedkapat röret idag och här passar den ju bra. Ska lacka svart i röret och eftersom den är ganska repig så ska Powerplanten lackas vit!!
JA.... jag vet det ser förjävligt ut inne i lådan!!!
Värsting montering (skall ju ändå inte synas :rolleyes: )
Har snedkapat röret idag och här passar den ju bra. Ska lacka svart i röret och eftersom den är ganska repig så ska Powerplanten lackas vit!!
JA.... jag vet det ser förjävligt ut inne i lådan!!!
nice som allt annat me den här bilen inte mycket till bagageutrymme kvar dock, men vafan ska man me det till? hehe
Bruno- Antal inlägg : 90
Registreringsdatum : 08-03-28
Ålder : 36
Här är jag o bilen på Gatbilsträffen i Umeå 23/8-08
Nu är det dax att börja fundera på nästa steg i utvecklingen :wink:
Nu är det dax att börja fundera på nästa steg i utvecklingen :wink:
Mer bling bling :hihi:
Kunde inte hålla mig från att köpa denna
Jag vet att den inte är så viktig men jag har blivit kär i dessa Soundstream prylar :p
Snacka om slöseri med pengar....
Kunde inte hålla mig från att köpa denna
Jag vet att den inte är så viktig men jag har blivit kär i dessa Soundstream prylar :p
Snacka om slöseri med pengar....
Idag kom denna
Nu är det bara problemet vad jag ska göra av den..... vill ju att det ska se bra ut också :confused: (den var ju lite större än jag trodde)
Nu är det bara problemet vad jag ska göra av den..... vill ju att det ska se bra ut också :confused: (den var ju lite större än jag trodde)
Riktigt grannt blev det här du.
Skulle vilja göra likadant i min men blir aldrig färdig att börja...
Hur hinner du med allt?
Skulle vilja göra likadant i min men blir aldrig färdig att börja...
Hur hinner du med allt?
aaaah, fyyy faaan va snyggt!! mycket bra jobbat!
Bruno- Antal inlägg : 90
Registreringsdatum : 08-03-28
Ålder : 36
Tackar tackar!!!
Jo det är lungt.... När man har fru o fem ungar så har man all tid i värden ...... NOT!!!
Man får grejja lite då o då. Är ju inga problem för mig när bilen alltid står i garaget o väntar på mig, bara o springa ut när tid finnes
Jo det är lungt.... När man har fru o fem ungar så har man all tid i värden ...... NOT!!!
Man får grejja lite då o då. Är ju inga problem för mig när bilen alltid står i garaget o väntar på mig, bara o springa ut när tid finnes
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet