Mobiltelefonhållare
4 posters
Sida 1 av 1
Mobiltelefonhållare
Tänkte söka förslag via forumet, efter någon schysst lösning för att ha mobilen nära till hands. Har en sprillans ny astra kombi, vill därför inte "förstöra" den för mycket. kände mig inte riktigt övertygad av opels egen mobiltelefonhållare. måste finnas någonhållare man kan klämma eller spänna fast på något sätt?
WiksPix- Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 08-06-14
Sv: Mobiltelefonhållare
Hej. ja du har ju sådanna hållare som du sätter fast på rutan. vad är det för telefon modell du har?
mullcom skrev:Hej. ja du har ju sådanna hållare som du sätter fast på rutan. vad är det för telefon modell du har?
nog bästa varianten om du vill slippa förstöra lätt att ta av osså om du inte behöver använda den
Bruno- Antal inlägg : 90
Registreringsdatum : 08-03-28
Ålder : 36
Till den gamla audin hade jag en variant som häktades fast vid in-ventilationen, hade hoppats på något liknande... Känner mig allergisk mot saker i rutan... bland annat medtrafikanter Ska se om jag kan banka ihop något av lite skrot från jobbet. Tack för respondet!
Sent svar men om du inte hittat det du söker än så kolla www.brodit.se
Hållare och fästen för "alla" bilar och mobiler.
Hållare och fästen för "alla" bilar och mobiler.
rkoo- Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 08-05-24
shysst med lite alternativ, såg ett tänkbart, det som man satte vid ventialtionen till vänster om ratten, är ute efter något liknande fast jag skulle vilja ha det under knappen till varningsbllinkersen... tror dock jag ska ta mig tid att surfa lite mer på den sidan! =)
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet