Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Stereo problem med centrallåset

2 posters

Gå ner

Stereo problem med centrallåset Empty Stereo problem med centrallåset

Inlägg  cortex74 tor jun 05, 2008 10:32 pm

Hejsan.
Äger en Opel astra 99 köpte en ny stereo (avant330) men när jag bara tog bort den gamla och stoppa i den nya så kan jag inte låsa bilen med knappen på nyckeln, stoppar jag in nyckel i låset går det bra.

men om jag trycker på knappen inte ett smack händer, dra isär ISO kontakten som är orginal så funkar det hur bra som helst stoppar i inget händer ??

HJÄLP mig snälla

cortex74

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-06-05

Till överst på sidan Gå ner

Stereo problem med centrallåset Empty Sv: Stereo problem med centrallåset

Inlägg  mullcom fre jun 06, 2008 12:09 am

cortex74 skrev:Hejsan.
Äger en Opel astra 99 köpte en ny stereo (avant330) men när jag bara tog bort den gamla och stoppa i den nya så kan jag inte låsa bilen med knappen på nyckeln, stoppar jag in nyckel i låset går det bra.

men om jag trycker på knappen inte ett smack händer, dra isär ISO kontakten som är orginal så funkar det hur bra som helst stoppar i inget händer ??

HJÄLP mig snälla

Jag är vell inte värsbäst om det här då jag har sett att det är typ omöjligt att byta sterio på min bil pga vissa saker.

men vad jag kan ge dig är tips.
Har du Värkligen kollat kabel för kabel som går in i din nya sterio att dom går in på rätt ställe. kan vara något galet gjort i utaget på den nya som inte ställer överens eller något sådant.

mullcom

Antal inlägg : 104
Registreringsdatum : 08-04-06
Ort : Skövde

http://bertone.fetabilar.se

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet